10 Haziran 2012 Pazar

Sana Kek Yaptım Bölüm 2

Bu hafta da kekler & pastalar maceram devam etti...Sana kek yapmaya devam ettim bölüm 2'de diyebiliriz...:)

Kremalı, kivi, çilek, muz & frambuaz eşliğinde 'Meyveli Pasta'...

Küçük bir itirafda bulunmalıyım ki uyguladığımız krema sıkma tekniği ilk defa deneyenleri biraz zorlayabilir... Ben de öyle oldu, ama sonuç güzel değil mi?

Daha sonra 'Kahveli Tiramisu' için 'Lady Finger' yada 'Kedi Dillerini' hazırladım. Bu hafta hem Meyveli Pasta hem de Kahveli Tiramisu için bolca krema sıkma teknikleri pratiği yaptım.

Kahveli Tiramisu, mascarpone peyniri ile olmazsa olmaz. Bir çok markette bulabileceğiniz gibi kendiniz de mascarpone peynirini hazırlayabilirsiniz.

Aromasını arttırmak & daha keyifli bir lezzet yakalamak için biraz badem likörü, biraz da beyaz şarap ekledim. Çoook da lezzetli oldu.
Ama siz istemezseniz çıkarabilirsiniz.

Üzerine süslemek için kullanacağınız kakaoyu, servis etmeden hemen önce uygulamanızı tavsiye ederim.




Ve son noktayı ismi Avusturya ile anılan meşhur Sacher Torte, Sacher turtası ile koyduk.

1832 yılında saray için düzenlenen bir ziyafetin hazırlıkları sırasında tatlılardan sorumlu şef hastalanır ve ziyafetin tatlısını yardımcısı Franz Sacher hazırlar.
Gecenin sonunda büyük beğeni toplayan meşhur Sacher Torte...Benim de beğenimi kazandı...

Bu hafta bir de extra'dan Pirinç Patlaklı Çikolatalı Mousse tarifi ele geçirdim ki tadı hımmmmmm.... En kısa zamanda görsellerini de ekleyeceğim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder