3 Haziran 2012 Pazar

Sana Kek Yaptım...:)

MSA'da kekler & pastalar haftasının ilkini tamamladım.

Hem kekleri & pastaları yaptım hem de nereden aklıma geldiyse içimden Nil Karaibrahimgil'in 'sana kek yaptım...' diye başlayan şarkısını söyledim durdum. Hızımı alamadım eve dönüş yolunda kendimi aynı şarkıyı mırıldanırken yakaladım.

Hızımı bir kere daha alamadım eve geldiğimde hafta içerisinde 2 arkadaşımın doğum günü olduğunu hatırlayıp onlar için de bir parti daha Newyork cheesecake (Orman meyveli sos eşliğinde) &  Beyaz çikolatalı zencefilli, meyveli pasta yaptım. Bu hafta öğrendiğim ballı havuçlu kek de misafirliğe gidince elimde yaptıklarımın resmi kaldı...;)))

(Beyaz çikolatalı, zencefilli & meyveli pasta)                                     (Ballı & havuçlu kek)

 
Limonlu Newyork cheesecake (orman meyveli sos eşliğinde)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder