15 Nisan 2012 Pazar

Veeee Macaron...


İlk ne zaman ve nerede yollarımız kesişti hala hatırlamıyorum. Emin olduğum tek şey hayatıma girdiği andan itibaren sevdiğim tatlar arasında üst sıralarda yer aldığı... Macaron merakım arttıkcada kökleri Laduree ve Pierre Herme ile tanıştım.

Derken Sheraton İstanbul Maslak Hotel Cooking Academy'de Ömer Esen ve ekibinin düzenlediği workshop'lar arasındaki macaron workshop'unu keşfettim. Fırsat bu fırsat deyip bu pazar workshop'a katıldım. Makaron yapımını; teknik detayları ön planda olan, tarife birebir uyduğunuz zaman bile kişisel becerilerle fark yaratabileceğiniz bir mühendislik harikası olarak düşünebilirsiniz. Gözünüz korkmasın bir mühendisin benzetmesi de böyle oluyor...:))

Macaron yapmanın püf noktalarını öğrenmenin yanısıra keyifli dakikalar geçirdim ve güleryüzlü bir ekiple de tanışdım.

Eve dönüşde yanımda  getirdiğim macaronların görsellerini de sizilerle paylaşıyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder